Thursday, November 23, 2006


STUDENTKANALEN AWARD

Sist helg var det Studentkanalen Awardshow. Folks innsats for den fantastiske nykomlingen blandt student radio og TV skulle hedres. Jeg er jo avismenneske, og har bidratt i mindre grad. Om jeg ikke lå så godt an til å vinne en pris, så fikk jeg æren av å lage dem. De ser sånn ut som på bildet. Siden jeg hadde laget en for mye vant jeg også, på et vis. Jeg tok med meg statuetten for beste premiemaker. (jaja, jeg fikk Marte til å skrive på. Men det føltes litt som at jeg vant forde).

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jeg syns premiene var fine, og selvfølgelig skulle premiemakeren få en pris for alt streve det var å lage dem! Forøvrig burde din og Mortens orakelkommentar vunnet en pris. Jeg har ikke hørt noen bedre på studentradioen:)

2:30 AM  

Post a Comment

<< Home