Thursday, November 16, 2006


LYS!


Idag var jeg innom Ciro for første gang på kjempelenge. Jeg hadde glemt hvor mye gøy de har på sånne hobbybutikker. Da jeg fant en sånn lysrekke til en billig penge var dagen reddet. Den ti meter lange med blinkende lys i mange farger kostet desverre litt mye. Da jeg kom hjem å fikk hengt opp denne blanke med vanlige lys på seks meter rundt vinduet og settekassen min, så kjente jeg at jeg var godt fornøyd med valget. Selv om det var litt kjedelig der og da. Hva synes dere? (grunnen til at jeg ikke har tatt bilde av hele rekka, er rett og slett at rydding har blitt nedprioritert nå i eksamensstresset...)

5 Comments:

Blogger Qvilio said...

Det så jo svært stilig ut det :)

På Ciro har de gipshøner som man kan male Batman-mønster på!

1:16 PM  
Blogger Maren said...

Det blei faktisk ganske julete-koselig. Og må ikke forveksles med horelys.

Over.

9:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hehe. Nej, men hallå, tyckte det blev bra jag. Synd bara att ryddingen var så nedprioriterat. Hade gärna velat sett mer.

6:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hvor er Ciro?

9:28 AM  
Blogger Andrea said...

Ciro er på det "kjøpesenteret" som heter trekanten. Det som er ved city nord. anbefaler ikke å ta med folk i rullestol, og ta heller en kurv enn en vogn (jeg hadde vogn). Butikken er nemmelig meget trang.

12:36 AM  

Post a Comment

<< Home