Sunday, November 05, 2006


VEGARD HAR BLITT PREST

Min gode venn Vegard Olsen går nå under tittelen pastor. Ved hjelp av et sønadsskjema på internett kan han nå praktisere i alle USAs stater.
- Jeg utfører dåp og bryllupp gratis, men det koster å få tilgivelse, forteller Olsen.
Den nyutnevnte presten vurderer å søke om å få praktisere i Norge også. Han har uansett mulighet til å starte sitt eget trosamfunn, men han kommer ikke til å lage noen ny Knutby.
- Jeg liker å gi like mye som jeg får, så dette blir et trossamfunn som alle kan like, sier han.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

It is great! Må bare gratulere:)

12:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Så bra at Vegard Olsen er blitt prest, det har ikje eg, å e heiter det sammen, tror ikje eg e kalt til det

5:13 PM  

Post a Comment

<< Home