Wednesday, November 01, 2006

Vinteren i Bodø er stort sett ganske våt. Nå har det riktignok vært kaldt og tørt noen dager, men det er vist meldt mildvær igjen til fredag. Dette innebærer slaps. Et grusomt vær som medfører at det er for kaldt å gå i støvler, og for vått å gå i sko. Jeg har nå kjøpt meg fottøy fra barndommen. Cherroxer. Blåe cherroxer. Jeg holder meg både tørr og varm. Et genialt skotøy for Bodøvinteren! (har desverre ikke noe bilde av dem på nåværende tidspunkt, men kanskej det kommer senere)

4 Comments:

Blogger Qvilio said...

Slaps suger, men Cheroxer er tøft da!

Jeg har lyst på sånne viking-støvler som jeg hadde da jeg var liten.

3:06 PM  
Blogger Andrea said...

Hva er det Stig?

4:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mange vil nok kanshe si, "skikkelig dumt at du ikke har lagt ut bilde av cheroxene". Jeg er så heldig å ha sett disse. Både Andrea`s og Marthe`s cheroxer..! Fantastisk. Våt? Nei! Kald? Nei! Man skulle tru at de her "skoen" va både stor og klumpat, siden dem hadde slike fantastiske egenskapa. Men nej, dem e fjooong! O`boy! Congratulations, the king of footwear!

8:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vil bare beklage slutten av forrige innlegg! Eg korrigere: The queen of footwear!

8:34 AM  

Post a Comment

<< Home